Friday, February 27, 2015

JATUH CINTA PANDANG PERTAMA???

Assalamualaikum...


Jatuh cinta pandang pertama???.Jangan salah tafsir naa,sebenarnya nak cerita sikit macam mana saya & suami terjebak serta jatuh hati pada suplement terbaik iaitu suplement SHAKLEE yang berasaskan alam semulajadi..mula tu diperkenalkan oleh adik ipar saya sendiri,dalam masa yang sama suami saya sering ja mengadu sakit dada,katanya rasa berdebar2 semacam ja.Terus ja bawa g jumpa doktor,checkup punya checkup rupanya tahap kolesterol suami saya tinggi...Ya Allah dah mula terfikir macam2,mau taknya kalau dah kolesterol tinggi ni macam2 penyakit datang tanpa di undang..Report terus dekat adik ipar & diperkenalkan dengan suplement yang mampu membantu mengurangkan tahap kolesterol...iaitu COQHEALTH atau pun dengan panggilan COQ10.Juga diperkenalkan dengan OMEGA GUARD (omega 3) pati minyak ikan yang terbaik didunia....kita berikhtiar hanya allah yang menentukan.


KOLESTEROL
MEMBANTU & MENGEKALKAN PARAS COQ10 DALAM DARAH.


KOLESTEROL
MENGURANGKAN PARAS KOLESTEROL & TEKANAN DARAH.

Alhamdulillah dengan mengamalkan dengan konsisten serta dipantau oleh saya (jururawat tak bertauliah ni..)..result yang diperolehi oleh suami sangat memberansangkan,sampai doktor pun tanya makan apa??.Tapi makan masa sikit la nooo..ikut pada kerajinan diri masing2 kalau nak betul sembuh,betul tak??.

RESULT

KEPUTUSAN SELEPAS MENGAMBIL COQHEALTH & OMEGA GUARD

Akhir kata sayangilah diri masing2 naa,termasuk la diri saya jugak...kita berjumpa lagi..
SEE U AGAIN...!!!






























0 comments:

Post a Comment