Tuesday, May 26, 2015

MENGAMALKAN & TERUS JATUH CINTA...SAYA ADALAH PENGEDARNYA!!


ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

Terlebih dahulu izinkan hamba memperkenalkan diri yer.. (cewahhh...dah mcm zaman kesultanan pulak)!!
Saya AZIRAWATI KHALID ,ID 1090485.Merupakan Pengedar Sah Shaklee & jugak SID (Shaklee Independent Distributor) yang diikhtiraf oleh pihak shaklee.
Sebarang pertanyaan mahupun inginkan hikmat pembelian,jangan malu atau segan boleh jer Call/Whatsup/Pm pada saya (011-12296203),insyallah akan diberikan perkhidmatan sebaiknya.
Cod Area saya Masjid Tanah (Tmn Sri Aman),Kuala Sungai Baru,Pengkalan Balak,Sungai Udang serta kawasan seangkatannya.

THIS IS MY CARD (Speaking London Jap)

Pada kawasan yang tidak disenaraikan tu,jangan risau penghantaran pos disediakan (Posmen kan Ada)..dan pada kawasan berhampiran akan saya cod sendiri sampai ke muka pintu..(Bukan muka buku yer).
Sayangilah diri sendiri..Hidup Sihat Kehidupan Ceria...Keluarga Bahagia..
Amalkan Pemakanan Suplement yang berasaskan Alam Semulajadi...

HALAL & MESRA ALAM

MACAM-MACAM ADA....TERBAIK!!































0 comments:

Post a Comment